TV. ​Kylie Minogue gästar Skavlan

TV. ​Kylie Minogue gästar Skavlan

På fredag gästar albumaktuella Kylie Minogue SVT:s Skavlan, programmet sänds i SVT1 den 20 november kl 21:00.

I början av november släppte Kylie sitt femtonde och mycket hyllade album “DISCO” och med det skrev hon historia; Kylie är den första kvinnliga artist som har nått 1:a plats med sina album i fem decennier.

Släppet firades med en spektakulär, global livestreaming av showen “Kylie: Infinite Disco” där hon bjöd på fler låtar från nya skivan men också flera av hennes älskade hits som arrangerades speciellt för konserten. Se ett smakprov på framträdandet av “Say Something” som Kylie gjorde tillsammans med The House Gospel Choir, se den HÄR.

Förutom Kylie så intervjuas även Trevor Noah, Lindsey Vonn och Dave Grohl i fredagens program.

Lyssna gärna på albumet HÄR

Hemsida | Facebook | Instagram | YouTube