Zington lanserar helhetserbjudande inom digital eftermarknad

Efter stor efterfrågan lanserar konsultbolaget helhetserbjudande inom digital eftermarknad och förstärker därmed sin position som strategisk partner inom digital affärsutveckling.

Vårt helhetserbjudande inom eftermarknad är speciellt framtaget för producenter av komplexa produkter inom såväl B2B, som B2C och innefattar allt från strategi, till paketering av digital eftermarknadsförsäljning, säger Anders Söderman, Head Of Marketing & Commerce på Zington.

Konsultbolaget har lång erfarenhet av att bygga helhetslösningar inom eftermarknad. I ett flertal år har Zington skapat och sammanfogat kundportaler, påloggade lösningar, e-handelslösningar, affärssystem och PM-processer. Alla de komponenter som krävs för att säkerställa en kvalitativ eftermarknad.

Vid en satsning på eftermarknad genereras hållbara affärer, ökat värde på produkter, förbättrad upplevd kundnytta och avkastning i såväl försäljning, som kundnöjdhet.

Zington erbjuder konsulttjänster för en digital värld med tjänster inom tre kärnområden; Business, Technology & Experience. Genom engagemang och entreprenörsdriv utvecklar vi strategier och lösningar som får både individ och företag att växa.

Zington har utsetts till Karriärföretag 2019 och 2020, Superföretag 2015 och 2016 samt till Gasellföretag 2013, 2014 och 2015. Läs mer på www.zingtongroup.com

Anders Söderman

Head of business area Marketing and Commerce +46 70 003 96 60