Tina Käll från Clarion Hotel Amaranten kammade hem priset - Årets Säljare i hela Nordic Choice koncernen!

Varje år i januari samlas alla ledare inom Nordic Choice Hotels för den årliga Vinterkonferensen med Petter Stordalen i spetsen. Konferensen avslutas alltid med en storslagen Award Dinner där flera viktiga priser delas ut.

Tina Käll från Clarion Hotel Amaranten kammade hem det oerhört hedrande priset - Årets Säljare. För att vinna just denna utmärkelse bedöms alla säljare i koncernen i flera olika kategorier, bland annat huruvida deras värderingar rimmar med koncernens och givetvis de säljmässiga resultatet under året som gott.

Jag är så tacksam och stolt över att få ta emot det här priset. Jag älskar mitt jobb och jag älskar att vara en del av Nordic Choice Hotels som ger mig möjlighet att fortsätta att utvecklas och utmanas varje dag, säger Tina Käll, Sales Manager, Clarion Hotel Amaranten

I nomineringen står bland annat “Med konstant hög aktivitetsnivå, alltid hungrig på att stänga affärer, stor nyfiken och engagemang, viljan att hela tiden bli utmanad för att utvecklas, se möjligheter i olika affärssammanhang och i varje läge se till kundens bästa. Det ger inte bara direkt försäljning . Det skapar förtroende hos våra kunder som gör att de längtar och kommer tillbaka. Tina är en väldigt omtänksam kollega som bidrar med erfarenheter och bjuder på sin person för att skapa en fin företagskultur. Tina är en förebild inom försäljning och en diamant som vi ska ta tillvara på och lära oss av.

Tina är så fantastiskt värd att ta emot det här priset. Jag har aldrig träffat en säljare som Tina, hennes drivkraft, engagemang och innovativa sätt att arbeta är helt otroligt. Hon är en förebild för andra och jag är så stolt över henne, säger Ulf Cato, VD, Clarion Hotel Amaranten

• Utmärkelser

• we are clarion