Clarion Hotel Stockholm rekryterar Johanna Ödén för att säkra nöjd personal och nöjda gäster

I juni 2018 tillträdde Johanna Ödén som Guest Relation & Passion Manager på Clarion Hotel Stockholm. I rollen kommer Johanna ansvara för att hotellet på Södermalm har de nöjdaste gästerna - genom nöjd personal.

- Det viktigaste vi har är vår personal - det är jag helt övertygad om. Visst har vi ett häftigt hotell och erbjuder gästerna både spa, restaurang och en god natts sömn, men det som gör skillnaden är servicen till våra gäster - som helt och hållet avgörs av vår personal. Vi är superglada av att ha Johanna på plats för att säkerställa gästupplevelsen, säger Björn Callin, General Manager på Clarion Hotel Stockholm.

Som Guest Relation & Passion Manager jobbar Johanna med att få personalen att trivas genom att utveckla medarbetarna i det dagliga arbetet och tillämpa nya, unika sätt för att nå ännu fler talanger. Uppdraget kallar Clarion Hotel för “Passion Coach” - vilket alla Clarion Hotel tillsätter under 2018. Med Passion coaches på hotellen ska företagskulturen säkerställas – något som ägaren Petter Stordalen värdesätter högt. Gästrelationer är även något som Johanna kommer att ägna mycket tid till för att både nya och återkommande gäster skall få sina förväntningar överträffade.

- Jag har världens roligaste jobb! Jag har jobbar många år som ledare i resebranschen och får nu helt och hållet ägna mig åt min passion för människor och gästupplevelser, säger Johanna Ödén, Guest Relation & Passion Manager.

Johanna har tidigare bland annat jobbat 15 år på TUI i olika roller inom marknadsföring och kommunikation och har haft många roller som ledare. Johanna är en Söderböna som vuxit upp och bor på Södermalm. Det bästa med Södermalm tycker hon är mixen av människor och den avslappnade och tillåtande atmosfären.

För mer information, kontakta:

Björn Callin, General Manager, Clarion Hotel Stockholm
bjorn.callin@choice.se, 070 982 86 56

Johanna Ödén, Guest Relation & Passion Manager, Clarion Hotel Stockholm
johanna.oden@choice.se, 072 233 50 67

• medarbetare

Clarion Hotel Stockholm är ett internationellt fullservicehotell - men med en twist. Ett hotell med starka personligheter - ett hotell som vågar vara annorlunda. Clarion Hotel Stockholm kännetecknas av intressanta miljöer, konst, musik och design. Vi finns till för nyfikna resenärer som vill bli utmanade och inspirerade.

Clarion Hotel är levande mötesplatser, centralt belägna konferens-, event, och affärshotell, drivna av passion. Åtta år i rad har Clarion Hotel blivit utsedd till Sveriges bästa hotellkedja genom Grand Travel Award, ett pris som röstas fram av 1200 resesäljare. Clarion Hotel tillhör hotellkoncernen Nordic Choice Hotels. Mer information om Clarion Hotel www.choice.se/clarion