Clarion Hotel Stockholms konsttävling - ställer ut verk av vinnaren

Sedan tre år tillbaka har Clarion Hotel Stockholm sin egen konsttävling för personalen. Det är med stolthet vi presenterar en utställning av förra årets vinnare - Malin Yberg Palmgren.

SECRETS - en fotoutställning om det icke uppenbara.

Alla har hemligheter. Vad vore världen utan hemligheter? Har du aldrig sett en person i ögonen och undrat vad de tänker? Genom ett foto fångas inte bara en person och en omgivning på bild utan också en tanke, en känsla, en hemlighet.

Jag älskar att titta tillbaka på mina fotografier och undra vad personen jag fotade tänkte eller vad som mer fanns där än bara det jag ser på bilden. Bilderna jag valt ut till denna utställning är bilder tagna under ett par års tid. Bilder som verkligen skapar en känsla, en känsla av att det finns något mer än det uppenbara. Jag har sedan några år tillbaka jobbat som frilansfotograf och driver företaget Madness Pictures. Jag har jobbat åt några av Sveriges största rocksiter och fotograferat många av de stora festivalerna och liveeventen men även gjort en hel del reklamprojekt för företag som Taxi 020 och Skogsåkarna.

Besök min hemsida www.madnesspictures.se

Clarion Hotel Stockholm är ett internationellt fullservicehotell - men med en twist. Ett hotell med starka personligheter - ett hotell som vågar vara annorlunda. Clarion Hotel Stockholm kännetecknas av intressanta miljöer, konst, musik och design. Vi finns till för nyfikna resenärer som vill bli utmanade och inspirerade.

Clarion Hotels har 20 förstaklasshotell i Norden och omsätter 1,7 miljarder SEK. Clarion ingår i Nordic Choice Hotels som har en total omsättning på ca 8 miljarder SEK fördelat på 169 hotell i Norden. Samtliga 169 Nordic Choice hotell är miljöcertifierat efter ISO 14001.