Bildtext: Under kvällen uppträder Little Jinder, Sabina Ddumba och Magnus Carlson.

Stjärnspäckat 20 års jubileum på Clarion Hotel® Stockholm

Tisdagen den 2 maj fyller Clarion Hotel® Stockholm 20 år och det firar de med en storslagen fest med artister, street food och annan underhållning. Jubileumet kommer att hylla de senaste två decennierna och hotellets framgång.

– Vi är otroligt stolta över vad Clarion Hotel® Stockholm skapat under dessa 20 år, säger Ida-Maja Tejle, VD på Clarion Hotel Stockholm. Det är tack vare våra fantastiska gäster, partners och medarbetare som vi har nått dit vi är idag. Jubileumet är en chans för oss att tacka dem alla och fira tillsammans.

Jubileumfesten är ett öppet event där alla är välkomna att delta kostnadsfritt. Från 19.00-00.00 står dörrarna öppna för den storslagna festen. Kvällen kommer bland annat att bjuda på uppträdanden med artister som har hjärtat på Södermalm, inklusive Little Jinder, Magnus Carlson och Sabina Ddumba. Graffiti Stockholm, som är kreatörerna bakom den ikoniska muralmålningen på sidan av hotellet, kommer att vara på plats för att live-måla nya verk. Även tatuerare kommer finnas på plats och erbjuder en gratis tatuering. Arkadspel, streetfood-stationer och flera olika typer av barer kommer att vara tillgängliga.

– Vi skapar denna kvällen för våra gäster och lokalbor så att vi tillsammans kan fira denna milstolpe. Vi hoppas att många vill fira med oss och ta del av denna speciella dag när vi tillsammans blickar tillbaka på 20 år av minnen och upplevelser på Clarion Hotel®! fortsätter Ida-Maja.

Med sina 33 nordiska hotell med en omsättning på över 4 miljarder NOK erbjuder de en fullservice-upplevelse med lyxiga hotellrum, restauranger och barer med unika koncept, konferens och spa runtom i Norden. Som en del av Petter Stordalen-ägda koncernen Nordic Choice Hotels utmanar de sina branschkollegor, bl.a. genom att som första hotellkedja internationellt ta bort all användning av palmolja samt sätta rekord i användandet av mobila hotellrumsnycklar.