La Terraza – Malmös första sangriabar

Restaurangen Eatery Social Taqueria har fått sig ett ordentligt ansiktslyft. Inredningsarkitekter från världens alla hörn har skapat en helt ny uteservering med avslappnad sommarkänsla och varma mexikanska influenser. Detta hårda arbete har resulterat i en ny sangriabar, med namnet La Terraza.

För att få den äkta latinokänslan har baren målats blå och hela uteserveringen kommer att bada i exotiska färger och växter. I bar- och loungedelen kan man luta sig tillbaka, blicka ut över kanalen och njuta av sorlet. För de som önskar att fokusera mer på maten finns trivsamma matplatser, även de med utsikt över vattnet. Tacos, nachos och quesadillas serveras givetvis i bästa mexikanska anda.

Hetta, flip-flops och sangria är ledorden när sommaren närmar sig och en ny stjärna på uteserveringshimlen tänds i Malmö. Gränserna ska tämjas och himmelska sangrior serveras i nya somriga smaker som äpple/mint och fläder. Självklart finns även den gamla hederliga sangrian till dig som föredrar klassiskt.

Den 5 maj klockan 17:00, invigs La Terraza och årets stora mexikanska högtid Cinco De Mayo firas. Det kommer att bli en oförglömlig fiesta med pompa och ståt invid Malmökanal! Givetvis kommer La Terraza även att vara öppen hela sommaren.

Håll dig uppdaterad via Facebookevenemanget och boka gärna bord på malmo@eaterysocial.se

• eatery social taqueria
  • cinco de mayo
  • uteservering