Malmös största klubbsatsning tillbaka igen

Under sommaren förvandlades Clarion Malmö Lives festsal till en stor nattklubb, och gick under namnet Cirque du Live. Tillsammans med Big Slap, gjorde Clarion Malmö Live södra Sveriges största klubbsatsning någonsin. Till våren kommer den tillbaka och öppnar med en pang-duo.

Södra Sveriges största klubbsatsning någonsin hade premiär i somras och gästades av världskända DJs så som Otto Knows, Dada Life, Nicky Romero med flera. Clarion Malmö Lives stora festsal, som på dagtid fylls med konferenser, förvandlades med hjälp av häftig teknik och kolsyra. Flygande badkar, stora röda hästar och dansare på scenen fick besökarna att kännas som om de var på en helt annan plats än Malmö.

- "Ambitionen var att skapa en pop-up-klubb av internationell klass mitt i Malmö. Efter sommarens succé kändes det självklart att Cirque du Live skulle komma tillbaka", säger Jens Lyckman, VD på Clarion Malmö Live.

Under våren kan man delta på Cirque du Live i form av AW-edition, men också nattklubb, fortsätter Jens. - "Vårt första tillfälle blir fredagen den 1 mars med duon Rebecca & Fion, och erbjuder gratis entré."