Registrera dig för 2014 VARTA®-batterimästers kapet

Registrera dig för 2014 VARTA®-batterimästers kapet

Du har säkert lagt märke till att antalet bilar med start-stopp-teknik ökar. Men visste du att 70 % av alla nyregistrerade bilar kommer att ha start-stopp-teknik till 2015?

Med anledning av detta lanserar VARTA® sitt VARTA®-batterimästerskap 2014. Mästerskapet, som pågår från den 1 april till den 14 juli, är ett roligt e-utbildningsprogram fullspäckat av olika priser. Det är utformat för att ge dig all information du behöver för att dra nytta av den föränderliga tekniken samt för att utvidga din verksamhet med start-stopp-batterier.

Batterimästerskapet är öppet för verkstäder i över 20 länder. E-utbildningsprogrammet består av sex moduler som kommer att introducera de nya VARTA®-batterierna BLUE DYNAMIC EFB och SILVER DYNAMIC AGM och ge dig information om deras teknik, servicebehov samt om start-stopp-revolutionen.

Lär dig mer om batterier och sälj mer. Bli en batterimästare!

Registrera dig för batterimästerskapet och vinn!

Gå till https://batterychampion.varta-automotive.com/se/home/

Johnson Controls Power Solutions, the global leader in lead-acid automotive batteries and advanced batteries for Start-Stop, hybrid and electric vehicles. In fact, our 50 manufacturing, recycling and distribution centers supply more than one third of the world’s lead-acid batteries to major automakers and aftermarket retailers. And through our innovations, we are building the advanced battery industry for hybrid and electric vehicles too: we were the first company in the world to produce lithium-ion batteries for mass-production hybrid vehicles. Our commitment to sustainability is also evidenced by our world-class technology, manufacturing and recycling capabilities.