MSN Lokaldealen växer - lanseras nu för Halmstadbor

- Vi har märkt att det finns en efterfrågan hos konsumenterna på MSN Lokaldealens erbjudanden. Många vill testa nya tjänster, produkter och upplevelser i sin närhet till ett bra pris. Fler och fler företagare uppmärksammar också att detta är ett effektivt och innovativt sätt att marknadsföra sig på, säger Kim Graven-Nielsen, VD på Lokaldelen.

MSN Lokaldealen lanserades i slutet av mars 2011. Man erbjuder starkt rabatterade tjänster och upplevelser från lokala leverantörer som till exempel restauranger, skönhetssalonger och gym. Sedan tidigare finns det erbjudanden som riktar sig till Stockholm, Göteborg, Malmö samt ett rikserbjudande.

-  Anledningen till att vi valde att utöka MSN Lokaldealen till Halmstad är bland annat att vi har en stark anknytning till orten. Dessutom har vi samarbete med många företagskunder som kan erbjuda Halmstadborna attraktiva tjänster, säger Kim Graven-Nielsen, VD på Lokaldelen.

Mer om MSN Lokaldealen
MSN Lokaldealen är ett partnerskap mellan MSN och Lokaldelen som ger konsumenter dagliga erbjudanden på webbsidan Lokaldealen.se. Tjänsten erbjuder starkt rabatterade tjänster, produkter och upplevelser från attraktiva lokala leverantörer i Stockholm, Göteborg, Malmö och Halmstad samt ett rikstäckande erbjudande som går under benämningen Riks. MSN Lokaldealen är ett unikt samarbete där båda aktörer bidrar med det som respektive bolag är bäst på, Lokaldelens kunnande och etablerade kontakter med annonsörer och MSN:s kanaler för marknadsföring och distribution av tjänsten.

Klicka här för att se MSN Lokaldealens erbjudanden i Halmstad.

För mer information kontakta gärna:

Lokaldelen i Sverige AB
Sofia Urhagen, marknadschef