Ny webbplats samlar information och åsikter om svenska hotell

Det finns över 600 hotell i Sverige som erhållit mellan en och fem stjärnor i betyg av organisationen Sveriges Hotell- och Restaurangföretagare. Antalet stjärnor gör det lättare att välja hotell utifrån vilken standard man önskar. Men hur vet man till exempel vilket av de fyrstjärniga hotellen som är mest prisvärt? Vilket hotell har bäst mat och bäst läge i förhållande till shopping, nöjen och kommunikationer? Nu finns webbplatsen Hotelljakt.se som samlar information och åsikter om svenska hotell. Alla hotell på Hotelljakt.se kan betygsättas och kommenteras fritt av användarna. För vem kan ge ett mer ärligt utlåtande om ett hotell än den som redan har varit gäst där? Om Hotelljakt.se Hotelljakt.se drivs av Clickflow AB, ett svenskt företag aktivt inom digital marknadsföring. Vi driver webbplatser som underlättar för konsumenter att bedöma produkter och tjänster innan köp. http://www.hotelljakt.se http://Presentz.se