CoachWalk är först i Sverige med Coaching Supervision.

Coaching Supervision (coachande handledning med speciellt utbildade handledare) utvecklar din professionalism och fördjupar ditt klient- och coacharbete samt ditt chefs- och ledarskap. I supervision får du insikt i olika perspektiv på klientarbetet och lär dig förstå de psykologiska processerna som pågår i coachingens och ledarskapets olika relationer. Du får tid att reflektera och fördjupa ditt professionella arbete i kollegiala möten.

CoachWalk är först i Sverige med Coaching Supervision. Dels som ett steg i vår ACC-utbildning och dels med att utbilda Sveriges första diplomerade Coaching Supervisors.
Våra Coaching Supervisors, Britt Weide och Ann Kellheim, är utbildade i London hos Coaching Supervision Academy, vilka vi  även har ett kontinuerligt samarbete med. Med 15-års erfarenhet av personlig utveckling genom terapi, coaching och handledning har Britt och Ann en gedigen plattform att stå på då de handleder och utbildar coacher, ledare och blivande Supervisors.

Är du nyfiken och/eller har frågor? Kontakta Ann Kellheim på ann.kellheim@coachwalk.se eller 0708-45 19 39.

• coachutbildning
  • coach utbildning
  • acc
  • coaching supervision
  • diplomering
  • icf
  • icf-coach
  • handledning
  • csa
  • coaching supervision academy

CoachWalk Academy utbildar, handleder och inspirerar i professionell coaching.

Britt Weide

Presskontakt VD, Master Coach, Coachande Handledare +46 708 45 67 21