Foto: Sandra Humer

Coca-Cola ingår musiksamarbete med estraden

Coca-Colas storsatsning på svensk musik fortsätter. Den här gången i samarbete med estraden och deras nya låt ”Kyssa dig nu”. Det är första gången estraden samarbetar med ett varumärke på det här sättet.

Coca-Cola har historiskt en stark koppling till musik och har som ambition att fortsätta förmedla arvet av pop, kultur och gemenskap. Nu släpper de tillsammans med estraden, som slagit igenom med dunder och brak de senaste åren, en musikvideo som för våra tankar till en festlig modescen fylld av kärlek.

– Det här är den roligaste videon vi spelat in. Vi samlade alla våra kompisar och bara dansade, hängde och hade en otroligt rolig dag. En flörtig video fylld med kyssar, säger estraden.

Coca-Cola vill stötta Sveriges hetaste stjärnor och göra avtryck i popkulturen. Den svenska satsningen genomförs tillsammans med United Screens Music och har tidigare gjorts med några av landets mest intressanta artister som Hov1, Omar Rudberg och Cherrie.

– Vi på Coca-Cola är stolta över vårt engagemang inom svensk musik och estraden förmedlar samma känsla av positivitet, kärlek och gemenskap som Coca-Cola vill göra. Därför kändes samarbetet både självklart och roligt för oss, säger Victoria Adolfsson, varumärkeschef på Coca-Cola i Sverige.

Musikvideon till ”Kyssa dig nu” finns att se här.