F.v: Katarina Liljestam Beyer VD COLIVE, Clara Lidman medgrundare & COO RedLocker, Liza Eriksson medgrundare & VD RedLocker

COLIVE och RedLocker inleder samarbete - gratis mensskydd i samtliga coliving-hubbar

COLIVE börjar samarbeta med entreprenörsföretaget RedLocker för att kunna erbjuda gratis mensskydd till boende i COLIVE:s fastigheter. RedLockers automater är redan installerade i COLIVE:s befintliga bestånd och kommer att finnas i bolagets planerade fastigheter.

“COLIVE drivs av en vilja att utmana en traditionell bransch och göra boendeupplevelsen enklare. Därför är också RedLocker en naturlig samarbetspartner för oss, bolagets ursprung och idé är både inspirerande och viktig. COLIVE erbjuder en modern och social boendeform, att den nu inkluderar gratis mensskydd i våra lounger utöver gemenskap och service känns självklart väldigt roligt”, säger Katarina Liljestam Beyer, VD för COLIVE.

RedLocker startades som ett UF-företag på Nacka gymnasium av Liza Eriksson och Clara Lidman med visionen att alla kvinnor ska ha tillgång till kostnadsfria mensskydd.

Att vi på RedLocker har fått möjligheten att arbeta med just COLIVE för att de ska kunna erbjuda fria mensskydd till sina bostadsgäster genom våra smarta distributionslösningar känns både viktigt och roligt. Vi är stolta över vårt samarbete och att tillsammans skapa en inkluderande verksamhet, säger Liza Eriksson, grundare och VD på RedLocker.

Om COLIVE

Om RedLocker

RedLocker har sedan 2018 lett en revolutionerande förändring – gratis mensskydd. Vi levererar högkvalitativa lösningar för att göra världen rättvisare. De röda distributionslösningarna för mensskydd har implementerats i över 5000 verksamheter runt om i hela Europa.