ComAround söker webbutvecklare

ComAround är marknadsledare inom tjänster för webbaserad självbetjäning. I mer än tjugo år har vi utvecklat smarta tjänster, som hjälper alla som arbetar bakom en dator att snabbt och enkelt lösa sina problem online. Företag i över 130 länder använder ComAround Self Service™. Bland våra kunder finns företag som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia och hundratals mindre företag.

Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta med uppgifter inom många olika områden då våra kunder ställer höga krav på utseende, användarvänlighet och funktionalitet. Arbetet sker i projektform och till en början får du möjlighet att lära dig mer med hjälp av erfarna utvecklare, för att efter en tid arbeta mer självständigt.

De funktioner som du arbetar med når slutkund direkt. Det är härlig feedback på ditt arbete när du ser hur många användare som fått hjälp av just din funktion! Det kanske blir du som hjälper 9 personer i minuten imorgon? Arbetets omfattning: Heltid, 08-17 med möjlighet till flex. Start omgående.

Intresserad? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till info@brainpeople.se Skriv i ämnesraden titeln på tjänsten samt vilket företag det gäller.

Intresserad? Kontakta Brainpeople och läs mer här alternativt kontakta Rickard Gibson på ComAround.

Mer om ComAround hittar du här.