ComAround har gått starkt under 2010.

Den positiva utvecklingen för ComAround fortsätter, ännu ett år i följd redovisas god tillväxt både i Sverige och internationellt.

Vi summerar 2010 med en omsättnings och resultatökning på mer än 25 % jämfört med föregående år.

Huvudanledningarna till den fina tillväxten och det fina resultatet är ett nästintill hundraprocentigt återköp hos våra avtalskunder och en god tillströmning av nya kunder.

Detta gör 2010 till vårt bästa år hittills vilket skapar goda förutsättningar att utvecklas än mer. Vi ser framför oss ett spännande 2011 med fortsatta satsningar på nya marknader.

Vi ser en fortsatt stark efterfrågan på webbaserade supporttjänster och har en övertygelse om att 2011 blir ett minst lika starkt år.

Följ oss på:
www.twitter.com/comaroundsweden
Facebook: ComAroundSweden

Om oss

ComAround är marknadsledare inom tjänster för webbaserad självbetjäning. I mer än tjugo år har vi utvecklat smarta tjänster, som hjälper alla som arbetar bakom en dator att snabbt och enkelt lösa sina problem online. Företag i över 130 länder sänker sina supportkostnader och förbättrar sin service genom att dygnet runt, året runt, använda ComAround Self Service™. Bland våra kunder finns företag som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA och hundratals mindre företag.