Peter Ståhl blir ny VD på ComAround

ComAround byter nu VD som ett naturligt steg i att företaget växer och samtidigt satsar på en ökad internationell närvaro. Peter Ståhl har sedan 1 januari i år varit vice vd.

Magnus Holmqvist, ComArounds VD sedan många år och en av grundarna kommer fortsatt vara aktiv i bolagets dagliga verksamhet och i bolagets styrelse. Magnus om VD-bytet:

-       Vi som har startat upp verksamheten är i många hänseenden entreprenörer och det känns som ett naturligt och bra tillfälle att ta in någon med erfarenhet av större och internationella organisationer. Vi är nu drygt 30 anställda på ComAround med bolag i flera länder och vi planerar för en fortsatt stark tillväxt.

Peter Ståhl kommer från Pitney Bowes Svenska där han varit Country Manager och senast Postal Market Development Director på Pitney Bowes Nordic. Peter har under en längre tid varit ett bollplank för ComAround och vi är mycket glada att få med honom i ComArounds ledning. Som VD kommer Peter fortsätta arbeta med utvecklingen av bolaget i linje med de affärsplaner och strategier som finns och stärka kompetensen vad gäller storbolag och internationella affärer.

ComAround är idag etablerade i Sverige, Norge och Danmark och fortsätter att växa vidare i ett högt tempo. Vi ser verkligen fram emot att få in Peter med hans breda erfarenheter.

• peter ståhl
  • våra medarbetare

Om ComAround

ComAround är marknadsledare inom tjänster för webbaserad självbetjäning. I mer än tjugo år har vi utvecklat smarta tjänster, som hjälper alla som arbetar bakom en dator att snabbt och enkelt lösa sina problem online. Företag i över 130 länder sänker sina supportkostnader och förbättrar sin service genom att dygnet runt, året runt, använda ComAround Self Service™. Bland våra kunder finns företag som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia och Polisen och hundratals mindre företag.

Följ oss på:
www.twitter.com/comaroundsweden