Två nya certifierade Scrum masters på Ninetech!

Ninetech tar ytterligare steg mot att arbeta med lättrörlig metodik i allt fler leveranser genom ytterligare certifiering av två Scrum-masters i Malmö och Karlstad.

"Vi genomför ett kontinuerligt arbete med att optimera affärsnyttan i våra arbetsprocesser och leveranser till kund. Ett led i detta arbete är en omställning till lättrörlig metodik i våra utvecklingsprojekt." säger Janolof Elander Konsultchef Ninetech.

För mera information kontakta

Ulf Sandlund VD Ninetech
Janolof Elander Konsultchef Ninetech

Fakta Ninetech:
Ninetech är ett kunskapsföretag inom IT med säte i Karlstad. Ninetech startade år 1993, omsätter ca 60 Mkr och sysselsätter ca 50 personer med kontor i Karlstad, Malmö, Stockholm och Oslo. Ninetech levererar helhetslösningar inom IT med fokus på affärsnytta. Ninetech är verksamma via sina marknadsområden, Systemutveckling & förvaltning, Infrastruktur, IT Styrning (via dotterbolaget Netgain), Affärslösningar, Drift och Support.

• Värmland

We invest in companies that digitize brands, services and businesses.
Let’s grow together.

Combined Excellence AB är en koncern med fokus på aktivt ägande av expertbolag med verksamhet inom digitalisering. Vi växer tillsammans och genom samarbete skapar vi synergier.

Koncernen, med sina verksamhetsbolag Ninetech AB, Elvenite AB, Netgain AB, CloudPro AB, Sitedirect AB, Two AB, Viewbase solutions AB, Smartsourcing AB, inTechrity AB samt Motification AB omsätter ca 330 Mkr med en snabb tillväxttakt. Koncernen äger också intressen i beebyte AB. Läs mer på http://www.combinedexcellence.com