Nu surfar göteborgarna supersnabbt med bredband XL

Nu lanserar Com Hem riktigt snabbt bredband i Göteborg. Cirka 150 000 hushåll i Göteborg kan välja Com Hems bredbandstjänst XL, som ger en hastighet på 25-50 Mbit/s. Under hösten fortsätter utbyggnaden i Göteborg så att samtliga Com Hem-hus kan erbjudas tjänsten före årets slut.

- Nu gör vi det möjligt för våra kunder att snabba upp sitt bredband rejält, vilket vi vet att många vill kunna göra för att spela, titta på film, webb-tv eller för att dela med sig av eget material via nätet, säger Therese Müller-Rienzburg, produktchef Bredband på Com Hem.

Fakta om Bredband XL 50:
Nedladdningshastighet: 25-50 Mbit/s
Uppladdningshastighet: 7-10 Mbit/s
Kampanjpris: 399 kr i månaden under första året för de kunder som tecknar sig före den 11 januari 2009 och med en bindningstid på ett år.

Här finns Bredband XL 50:
Sundsvall, Timrå, Härnösand, Falun, Borlänge, Västerås, Eskilstuna, Motala, Tranås, Örebro, Helsingborg, Lund, Uppsala, Malmö och Göteborg.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Com Hems presstjänst, tel: 08-553 634 40

• Telekom

• Västra Götaland

Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv, bredband och telefoni. Cirka 37 procent, närmare 1,78 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud. Com Hem erbjuder prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för tv, bredband och fast telefoni till privatpersoner och företag. Sedan oktober 2013 levererar Com Hem tv-tjänsten TiVo som enda aktör på svenska marknaden inklusive appen TiVoToGo™ som gör att Com Hems kunder kan titta på tv var de vill genom sin läsplatta och telefon. Com Hem grundades 1983, har cirka 950 anställda, huvudkontor i Stockholm och kontrolleras av BC Partners. För mer information, gå till www.comhem.se.