Arga Snickaren gästar bomässan i Helsingborg

Större, bättre, trevligare, mysigare...
Då är det äntligen dags för andra upplagan av ”Gör Ditt Boende Bättre” i Helsingborg. Här får du uppleva en ny och inspirerande bomässa där du bl.a. får träffa Anders Öfvergård, mer känd som Arga Snickaren på Kanal 5. Vi erbjuder dig många nya intressanta utställare, tävlingar med fina priser, fantastiska mässerbjudanden och mycket mer...

Gårds- och delikatessbutiker på mässan
Mässan är fylld till bristningsgränsen med utställare som väntar på att få visa just dig alla nya produkter. I foajén finns flera mysiga montrar med inredning men även utställare som erbjuder goda delikatesser. Passa på och köp med något gott hem till middagen!

Möt Arga Snickaren
Föredragsprogrammet är fullspäckat med inspirerande föredrag. Här kan du bl.a. lyssna på Jannice Wistrand från Helsingborg, inredare och Feng Shui konsult som kommer att dela med sig av sina bästa inredningstips. På söndag får du chansen att träffa Arga Snickaren från Kanal 5, Anders Öfvergård som berättar vad man ska tänka på när man köper hus och hur man planerar sin renovering.

Auktion på mässan
På årets mässa bjuds det på auktion från scenen alla dagar, här kan du fynda konst, mattor, inredning och mycket mer. Ta chansen och gör ett riktigt fynd!

Restaurang och café
Kom och se alla nyheter, lyssna på våra föredrag, ta del av alla erbjudanden och ha ett riktigt trevligt mässbesök! När du känner dig lite trött i benen så kan du passa på att äta en god lunch i vår restaurang eller ta en kopp kaffe i caféet. Det bästa av allt, i år har vi sänkt biljettpriset rejält. Ta med hela familjen, vår maskot Fixit och leklandet står redo att ta emot de små besökarna!

Plats: Idrottens Hus Helsingborg
Datum: 3-5 september
Öppettider: Fre 12-18, Lör & Sön 10-17

På vår hemsida www.bomassa.se hittar du all information om mässan.

• Bjuv

Skandinaviens största arrangör av bomässor
Compass Fairs arrangerar mässan ”Gör Ditt Boende Bättre”, där besökare kan ta del av det mesta som finns inom bygg, boende, trädgård och interiör. Från huvudkontoret i hjärtat av Jönköping arrangeras mässorna på elva olika orter i Sverige under 2010. Företaget har varit verksamt i Sverige i drygt tre år och har ett dynamiskt team med 8 fast anställda medarbetare, samt erfarna samarbetspartners och underleverantörer. Bolaget är knytet till norska moderbolaget, Compass Fairs Norge AS och det danska systerbolaget, Compass Messer AS. I Norge arrangeras årligen över 20 framgångsrika bomässor över hela landet. I Danmark arrangeras även andra mässor och events i det egna kongresscentret.