Dags för årets stora Bomässa

Dags för årets stora Bomässa

Vill du känna och klämma på produkterna innan det är dags att slå till och värderar du det personliga mötet där du kan ställa frågor och få svar på en gång? Då är Bomässan i ABB Arena i Västerås något för dig. Här har du möjligheten att träffa mängder med företag som delar med sig av både kunskap och inspiration kring allt som rör byggnation, renovering och inredning.

Årets stora nyhet på Bomässan är vårt Dryck & Delikatesstorg där du bl.a. kan provsmaka goda viner. Självklart kan du också köpa med dig läckra delikatesser hem. På fredag och lördag kan du provsmaka spanska och italienska kvalitetsviner från importörerna DiMalda och Vingrossisten. Dessutom arrangeras en "Bubbel-Special" med fokus mousserande viner.

På Bomässan kan du i år bl.a. möta TV-profilen Snickar-Björn  som visar hur du gjuter i betong på lördag. Under helgen kan du ta del av flera andra intressanta föredrag om bl.a. renovering, avloppsrening, elsäkerhet och konsumentrådgivning.

Mässan avslutas på söndag med Ballongsläppet där du kan vinna priser för ca 67 000 kr. Bl.a. kan du vara med och tävla om en exklusiv vinresa till Toscana för två!

Välkommen till Bomässan i ABB Arena Syd 20-22 september.

Öppet: fre 12-18, lör och sön 10-17.

Compass Fairs är Skandinaviens största arrangör av publika bomässor med över 50 mässor och 400 000 besökare årligen. Företaget har varit verksamt i Sverige i drygt åtta år och har ett dynamiskt team med 20 fast anställda medarbetare, samt erfarna samarbetspartners och underleverantörer. Bolaget är knytet till norska moderbolaget, Compass Fairs Norge AS och det danska systerbolaget, Compass Messer AS.