100 % Proffs är officiell partner till Årets Hantverkare och Hantverkargalan

Tävlingen Årets Hantverkare engagerar årligen tusentals måleri-, el, VVS- och byggfirmor över hela Sverige. En gemensam nämnare är att samtliga har nominerats av en nöjd kund till att vinna branschens mest prestigefyllda pris – Årets Hantverkare. 100% Proffs är en bygghandel som enbart riktar sig till byggproffs i storstockholm

”Initiativet Årets Hantverkare är ett unikt marknadsföringskoncept och målgruppssynnergin är 100%-ig. Vi är en garanterat amatörfri bygghandel, och vad passar bättre än att marknadsföra sig mot branschens bästa hantverkare. Vårt varumärke är välkänt inom målgruppen och genom detta samarbete kan vi bygga och fördjupa relationen ytterligare”, säger Fredrik Sölve, VD på 100% Proffs.

100% Proffs erbjuder produkter och tjänster som förenklar hantverkarens arbetsliv. Genom att leverera rätt mängd varor, till rätt plats, och i rätt tid effektiviserar de byggprocessen. 100% Proffs erbjuder även en positiv gemenskap och ett kunskapsutbyte genom sin personal, regelbundna utbildningar och mässor.

”Det känns fantastiskt att 100% Proffs valt att stötta oss och därigenom hantverkarna. Deras marknadskommunikation och positionering, att enbart gå mot Proffs, gör det hela extra roligt. Dessutom är dom den bygghandlaren som är på starkast frammarsch, vilket måste betyda att dom gör och kommunicerar rätt saker till målgruppen”, säger Martin Dam, ansvarig projektledare Årets Hantverkare.

Hantverkargalan äger rum 12:e april 2018 under Nordbygg (i Victoriahallen på Älvsjömässan). Bakom tävlingen Årets Hantverkare och Hantverkargalan står företaget Dorunner. Dorunner.se är en marknadsplats där besökare hittar kvalitetssäkrade och betygsatta hantverkare och andra tjänsteföretag. För ytterligare information om Årets Hantverkare och Hantverkargalan kontakta: Martin Dam, martin@hantverkargalan.se, eller 076 310 00 21.

• Webbtjänster

Årets Hantverkare är byggbranschens mest prestigefyllda pris. Priset grundar sig på kundernas röster. Utöver antal röster gör tävlingsledningen dessutom en uppföljning av företagets ekonomi. Ingen jury är inblandad och därigenom är priset en opartisk kvalitetsmärkning av företagets tjänster. Vinnarna kan med rätta titulera sig ”Årets Hantverkare” framröstad av sina kunder.

Dorunner och Mercedes-Benz presenterar tävlingen Årets Hantverkare och är även arrangör av Hantverkargalan. Dorunner.se är en marknadsplats där besökare hittar kvalitetssäkrade och betygsatta hantverkare och andra tjänsteföretag. För ytterligare information om Hantverkargalan kontakta: Martin Dam, martin@hantverkargalan.se, eller 076 310 00 21.

För bildmaterial besök oss på www.åretshantverkare.se.