Selçuk Subaşı

Selçuk Subaşı blir Business Manager hos Compotech

Med Selçuk Subaşı i Compotechs ledning stärker vi våra satsningar inom Elektrifiering, Akustik, HMI och Smart Belysning.

Hos oss på Compotech har Selçuk fram tills nu ansvarat för några av våra största kunder. Innan dess var Selçuk närmast involverad i att möta behoven om en elektrifierad tillvaro med solceller, energilager och laddteknik för laddningsbara bilar genom produktledning & produktutveckling hos Gycom & Enequi.

– Jag har alltid varit väldigt affärsdriven och har sedan jag kom till Compotech för drygt ett år sedan, imponerats av kompetensen som finns i företaget, den fina företagskulturen och den goda lönsamheten. Tillsammans med mina potenta kollegor ser jag fram emot att stärka affärsmannaskapet ännu mer och vidareutveckla mina affärsområden Elektrifiering, Akustik, HMI och Smart Belysning. Hos oss på Compotech har vi väldigt mycket nytt & spännande på gång och jag kan redan nu avslöja att vi kommer utveckla vårt lösningserbjudande och tillföra fler mervärden som kommer att bli till nytta hos våra kunder.

Selçuk tillträdde tjänsten som Business Manager hos Compotech den 17 oktober 2022.

Vi skapar möjligheter för våra kunder att skapa världsledande produkter inom allt från smart belysning till medicintekniska instrument.

Compotech säljer elektromekanik såsom motorer, komponenter för elektrifiering & akustik, HMI-produkter och produkter för smart belysning. Vi utvecklar dessutom kompletta elektroniska och elektromekaniska system och delsystem baserade på teknologier inom våra expertisområden. Detta gör att vi kan erbjuda allt från en standardkomponent till en komplett produkt eller system med helhetsåtagande – och allt däremellan.

Vi ingår i den börsnoterade teknikhandelskoncernen Addtech som består av fler än 130 självständiga bolag som säljer högteknologiska produkter i ca 20 länder. Koncernen har totalt cirka 4000 anställda och omsättningen ligger på mer än 14 miljarder SEK.

Motorer & Styrningar / Elektrifiering / Akustik / HMI, Display & Switch / Smart Belysning

Relaterat innehåll