Compro Möten & Event arrangerar ny mötesmässa för citykonferenser

Compro Möten & Event arrangerar Stockholms hetaste mötesmässa för citykonferenser med en mix av artisteri, magi, mord och äventyr. Mässan heter Meet In Stockholm och äger rum den 5 mars Operaterrassen i Stockholm.

Meet In Stockholm är en ny mötesmässa som vänder sig till den moderna konferens- och eventköparen som söker citynära mötesplatser, hotell och konferensanläggningar. Här får besökaren träffa gräddan av cityanläggningar för effektiva affärsmöten och inspiration. Samtidigt hamnar man mitt i händelsernas centrum med upplevelser runt varje hörn. Glittriga artister, spännande magiker, en mordisk komplott och en äventyrlig aktivitetsleverantör är på plats. Meet In Stockholm blir en mässa full av energi och överraskningar!

Stockholm kryllar av kvalitativa mötesplatser som alla erbjuder en fantastisk variation av möjligheter. Meet In Stockholm har samlat citynära konferensanläggningar och hotell som under ett par effektiva timmar ger besökaren information under lugnare former sittande vid bord. Här får man en bra överblick över de mötesalternativ som finns i och kring vår vackra huvudstad och får mängder av idéer, inspiration och kontaktnät. Meet In Stockholm ramas in av den fantastiska utsikten mot Kungliga Slottet.

Meet In Stockholm hålls på Operaterrassen den 5 mars klockan 17:00-19:00 och är endast öppet för dem som planerar, arrangerar, köper och bokar möten och event. Mässan har begränsat antal platser, så det är viktigt att anmäla sig i tid vid intresse.