Digitala möteslösningar och morgondagens hybridmöten i nya KonferensVärlden

Tiden sedan mars 2020 har minst sagt varit omtumlande med en pandemi som har drabbat besöksnäringen hårt, inte bara i Sverige utan över hela världen. I det senaste numret av KonferensVärlden fokuserar vi på framtidens blandade möten - digitala möteslösningar och morgondagens hybridmöten. Vi har träffat wellnessgurun Annette Lefterow som tidigt började använda digitala verktyg i sin verksamhet med webinars och onlinekurser. Vi har även träffat Anna Bellman, moderator och föreläsare, som framgångsrikt ställt om sin verksamhet då fysiska möten minskat och istället fokuserar på uppdrag som moderator på digitala event.

När arbetsbördan ökar och tiden inte räcker till för att planera konferensen kan det vara skönt med avlastande bokningshjälp. Vi har pratat med två event- och konferensbokare om deras syn på att använda ett bokningsbolag för att frigöra tid och få tid över till annat. Läs reportaget>>

I vanlig ordning skriver vi även om fina hotell- och konferensanläggningar, ger tips inför kommande möten och konferenser samt delar med oss av härliga erbjudanden och smarriga recept. Allt kan även läsas digitalt på Konferensvarlden.se

Har du inte fått KonferensVärlden? Starta en kostnadsfri prenumeration här. Det går även bra att läsa det senaste numret på Konferensvarlden.se/senaste-numret!

Behöver du personlig rådgivning och bokningshjälp kontakta oss via vårt bokningsformulär, chatta, mejla eller ring oss på 020-10 00 59!

God läsning och låt oss stärka och bygga upp besöksnäringen tillsammans!