Meeting Live On Tour - konferensanläggningar på turné

Compro Möten & Event har en egen filosofi som skiljer sig från de flesta kollegor/bokningsbolag i branschen. Ett av de viktigaste verktygen för fler affärer är att ge möjlighet till möten mellan konferensanläggning och konferensköpare, genom visningar, genom kundevent eller genom direkta möten. Ett sådant exempel är Compro Möten & Events initiativ ”Meeting Live On Tour”, som har ägt rum denna vecka.

Compro Möten & Event strävar aktivt för att öppna upp för spännande möten mellan konferensköpare och konferensanläggningar, och ge konferensköparen möjlighet att på ett bekvämt sätt träffa konferensanläggningar på sin hemmaarena och få inspiration till sin nästa konferens.

Nu är den första Meeting Live On Tour genomförd under två dagar i den expansiva regionen i och kring Östergötland, där de mest intressanta företagen i regionen fått ett besök av ett antal konferensanläggningar. Tillsammans har de fått möjligheten att på kundens kontor presentera sin anläggning under trevliga former. Första dagen avrundades med en After Work för regionens köpare på fantastiska The Lamp Hotel. Dagen kunde inte avslutas på ett bättre sätt än med mingel av köpare och säljare.

Om några veckor fortsätter Meeting Live On Tour till Jönköping och därefter till Västerås och Örebro, med samma upplägg och med fler anläggningar som vill skapa relationer med traktens köpare.

De medverkande anläggningarna som deltog i veckans Meeting Live On Tour var:
Sheraton Hotel
Birka Cruises