Vi söker en Xelent innesäljare till Göteborg

Vi erbjuder en tjänst som innesäljare på vårt kontor i Göteborg, där det finns stora utvecklingsmöjligheter för dig som vill växa inom sälj. Du får arbeta på en arbetsplats där gemenskap och trivsel värderas högt. Företaget har korta beslutsvägar där nya idéer välkomnas. Du kommer att få arbeta med moderna produkter i teknisk framkant.

För att klara jobbet på ett bra sätt krävs att du vill jobba med försäljning och är en lagspelare som är noggrann, ambitiös, har drivkraft och framåtanda. Vi ser att du är nyfiken på nya arbetsmetoder och uppgifter och med en strävan om att hela tiden utvecklas tillsammans med Xelent.

Du kommer att ha en viktig funktion i att stötta utesäljarna med administrativa uppgifter.

Ta emot i kund i butiken

Abonnemangshantering

Service & support till kund

Konfigurering av hårdvara och installation av mjukvara

Hantera inköp

Support till storkund

Hantera webshopsbeställningar

Utveckla butiken tillsammans med dina kollegor

Vi vill att du har slutförd gymnasieutbildning. Har du erfarenhet från liknande jobb är det meriterande. Du kan vara i början av din karriär likväl som att du har många års erfarenhet. Du har ett stort teknikintresse men viktigast av allt är att du har rätt egenskaper och passar in i gänget.

Lön: Fasta och rörliga lönedelar, med tyngd på den fasta delen.

Tjänstgöringsgrad: Heltid

Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.

Ansök med CV och personligt brev som du mejlar till jobb@xelent.se senast den 30 november. Då det flesta som jobbar här är män så blir vi extra glada för kvinnliga sökande.

Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att höra av dig till platschef Roland Fransson på roland.fransson@xelent.se eller 031-10 23 71. Du kan även vända dig till personalchef Therese Arnqvist therese.arnqvist@xelent.se eller 0340-50 10 05.

• platsannons
  • nyttjobb