Pressmeddelande -

Välkommen till presentation i samband med Connectas delårsrapport januari-mars 2006

Datum: Onsdagen den 26 april 2006 Tid: 14.00 Plats: Connecta AB, Mäster Samuelsgatan 60 Delårsrapporten januari-mars 2006 kommer att publiceras på Connectas hemsida kl 12.00 onsdagen den 26 april 2006. Vid presentationen kl 14.00 kommer Connectas VD Johan Wieslander presentera bolaget och gå igenom delårsrapporten. Efter genomförd presentation ges det utrymme för frågor. Connecta är ett konsultföretag, som hjälper företag och organisationer att uppnå önskade resultat genom att kombinera kompetens inom både management och IT. Johan Wieslander är VD. Lars Grönberg är styrelse­ordförande. Connecta är Microsoft Gold Partner. Connectas största kunder är FORA, HP, ICA , och Sony Ericsson. Aktien handlas på O-listan (ticker CNTA). Väl mött torsdagen den 26 april 2006 klockan 14.00. O.S.A. senast torsdagen den 25 april till Christiane Belfrage på telefon 08-635 80 51 eller via mail till christiane.belfrage@connecta.se Stockholm den 20 april 2006, Connecta AB (publ) För ytterligare information: Christiane Belfrage, informationsansvarig, tel 08-635 80 51, christiane.belfrage@connecta.se Besök även vårt pressrum på nätet: www.connecta.se Connecta AB (publ) org nr 556610-5705 Box 3216, SE-103 64 Stockholm, Besöksadress: Mäster Samuelsgatan 60, Tel +46 8 635 80 00