En bättre kaffeupplevelse helt enkelt

Världens godaste kaffe?

Ante Bikic arbetar som kafferostare för AMOKKA kaffe och är en av dom som ser till att vi på Scanomat kan erbjuda våra kunder en fikaupplevelse utöver det vanliga. Nu i slutet av september tävlade Ante mot väldigt meriterade motståndare och lyckades vinna titeln; Dansk kafferostningsmästare 2020 och får nu delta i World Coffee Roasting Championchip. Vi är oerhört stolta över Ante för denna otroliga prestation och det framstående arbete han gör för att leverera kaffe av exceptionell kvalitet till kaffeälskare världen över.

Medan Ante ser fram mot världsmästerskapen 2021 kan du redan nu njuta av fantastiskt kaffe från oss på Scanomat. Klart ni ska unna er riktigt bara kaffe, kanske rentav väldens bästa!

Låt oss få komma till din arbetsplats så du och dina kollegor får prova riktigt bra kaffe serverat från riktigt smarta maskiner. Vi kommer till er med vår kaffebil när det passar er. Givetvis följer vi alla riktlinjer från Folkhälsomyndigheten och vi är ett godkännt livsmedelsföretag. Vårt kaffe är inte bara riktigt gott det är även ett riktigt bra val ur miljö & rättvisesynpunkt.

Det geografiska området vi täcker in sträcker sig mellan Småland, Öland och Blekinge. Hör gärna av dig så berättar vi mer! Kontakta oss helst via telefon då Kaffebilen kanske rent av finns i er närhet!

E-post: kalmar@scanomat.se

• kaffemaskiner
  • amokka

• Blekinge

ConnectMedia är en fullservicebyrå som erbjuder en helhetslösning inom marknadsföring. Vi hjälper er med allt från traditionella och digitala medier till trycksaker och webb. Oavsett om vi tar hand om hela er marknadsföring eller bara en liten del hjälper vi er med just det ni behöver.