Conrad får DISTO™ Platinum Award från Leica Geosystems för andra året i rad

Conrad får DISTO™ Platinum Award från Leica Geosystems för andra året i rad

Utmärkelse för enastående tillväxt och god service för andra året i rad.

Conrad har fått utmärkelsen Leica Geosystem Platinum "DISTO™" Award. Leica Geosystems som är en ledande tillverkare av mätutrustning, ger utmärkelsen till Conrad som ett erkännande för enastående försäljningstillväxt och god service för laseravståndsmätningstekniken Leica DISTO™ och linjelaserprodukterna Leica Lino.

Priset delades ut till Markus Schlosser, Product Manager, vid årets Leica DISTO™-distributörsmöte av Thomas Harring, COO/CFO Hexagon Geosystems och Thomas Grabher, Vice President Tools Division Leica Geosystems.

Under prisceremonin sade Thomas Grabher: "Vi är än en gång glada över att dela ut DISTO™ Platinum Award till Conrad efter ett framgångsrikt år. Vi värdesätter Conrads entusiasm och engagemang och ser dem som en viktig distributionspartner för Leica Geosystems."

Markus Schlosser tillade: "Vi är glada över att ha fått den här utmärkelsen från Leica Geosystems och ser fram emot att vårt samarbete ska fortsätta växa och bli ännu starkare."

Med nästan 200 års erfarenhet fortsätter Leica Geosystems att vara en pionjär inom utveckling och tillverkning av instrument och utrustning för lantmäteri. Företaget erbjuder ett omfattande sortiment av innovativa produkter och lösningar för noggrann och enkel insamling av data samt visualisering och presentation av spatial/tredimensionell information.

För en komplett översikt över Leica Geosystems produkter som lagerförs av Conrad, vänligen besök Conrad.se