Tjäna 1,2 miljoner på att känna rätt personer

Det svenska IT-konsultföretaget Consid vill fortsätta att växa och tar emot rekommendationer för webbutvecklare. För varje person som anställs betalar Consid ut 40 000 kronor till den person som tipsat. IT-konsultföretaget har behov av webbutvecklare med minst tre års erfarenhet till sina kontor i:

• Jönköping
  • Norrköping
  • Malmö
  • Ljungby
  • Sundsvall
  • Värnamo
  • Växjö
  • Consid planerar att anställa minst 30 personer under våren. Den personen med ”rätt” vänner kan alltså bli miljonär och tjäna 1,2 miljoner kronor.

Med start idag 3 februari och fram till den 14 mars 2014 kan alla gå in på www.consid.se och tipsa om duktiga webbutvecklare. Om rekommendationen leder till en anställning belönas tipsaren med 40 000 kronor.

”Consid är ett av Sveriges snabbast växande IT-konsultföretag som nyligen tagit hem ett flertal större affärer”, säger Peter Hellgren, VD. ”För att bibehålla expansionstakten söker vi Sveriges vassaste webbutvecklare till oss på alla våra orter. Så varför inte hjälpa oss hitta rätt person och bli miljonär eller tjäna in en extra månadslön?”

Om flera personer skulle anmäla samma person får den person som rekommenderat webbutvecklaren först belöningen. Personen man vill tipsa om måste vara tillfrågad. Man kan dock också skicka in en egen anmälan, i så fall får man dessa 40 000 kr i form av en anställningsbonus.

För mer information kontakta:

Peter Hellgren, VD

peter.hellgren@consid.se

Consid är ett snabbväxande IT-konsultföretag med kontor i Jönköping, Stockholm, Norrköping, Malmö, Ljungby, Sundsvall, Göteborg, Värnamo, Växjö och Kharkov Ukraina. Bolaget startades i Vetlanda år 2000 av Peter Hellgren och Henrik Sandell. Bolaget omsätter 215 miljoner kronor. 2005 flyttades huvudkontoret till Jönköping och de senaste åren har företaget successivt växt till dagens 170 anställda. Läs mer på www.consid.se .

Joakim Andersson

Presskontakt Marknadskoordinator 0732-32 68 33