Let’s Dance dansar vidare – och hon blir först att lämna

Det är dags för ett kärt återseende när Let's Dance återvänder till tv-rutan. Efter ett långt uppehåll är det nu äntligen dags för den andra danskvällen.

I det första avsnittet imponerade framförallt Andreas Lundstedt och Alice Stenlöf. Och det är också dessa som spelbolaget Coolbet har som klara favoriter till att vinna hela tävlingen.

Några deltagare har redan lämnat programmet på grund av hälsoskäl samt jobb inom sjukvården, men nu på fredag ska den första dansaren röstas ut. I det första avsnittet fick Penny Parnevik lägst totalpoäng av juryn och tv-tittarna. Oddssättarna på Coolbet tror att det är just Parnevik, tillsammans med Jan Björklund som löper störst risk att tvingas lämna tävlingen redan nu på fredag.

Coolbets odds på Let's Dance:

VINNARE
Andreas Lundstedt 2.25
Alice Stenlöf 3.75
John Lundvik 11.00
Sussie Eriksson 11.00
Bathina Philipson 11.00
Anders Svensson 16.00
Penny Parnevik 21.00
Jan Björklund 21.00
Anders Jansson 51.00

NÄSTE ATT LÄMNA TÄVLINGEN
Penny Parnevik 2.10
Jan Björklund 2.30
Anders Svensson 6.00
Bathina Philipson 10.00
Sussie Eriksson 10.00
John Lundvik 11.00
Alice Stenlöf 51.00
Andreas Lundstedt 51.00

Oddsen är hämtade från coolbet.com

Om Coolbet

Coolbet har en svensk spellicens för kommersiellt onlinespel och vadslagning genom Spelinspektionen.

Coolbet strävar efter att vara ett rättvist, personligt och öppet företag som delar information du knappast hittar på någon annan spelsajt. Coolbet vill förbättra våra kunders kunskap för onlinespel ständigt fokusera† på produktutveckling och innovation samt sätta en ny standard för ansvarsfullt spelande.

Mer information om bolaget finns på www.coolbet.com

Petter Lundmark

Presskontakt Country Manager Sweden