Nya Copiaxdagarna 2024 lanseras

Nya Copiaxdagarna 2024 lanseras

Copiaxdagarna lockar varje år hundratals besökare. Ett rykande färskt designkoncept och ett justerat upplägg är några av nyheterna för årets tre evenemang som kallas för Copiaxdagarna Syd, Väst och Norr.

Dessa populära branschträffar fortsätter och det är med stor glädje Copiax nu presenterar orterna och öppnar anmälningssidan för första Copiaxdagarna 2024. Först ut är Malmö 5 mars, följt av Luleå och därefter Göteborg.

”Dessa dagar är väldigt populära men precis som allt annat behöver de utvecklas och förändras. Vi försöker vara lyhörda för vad våra kunder eftertraktar mest. Till exempel flexibilitet produktgenomgångar är sådant som efterfrågas, vilket vi möter upp med på årets agenda”, säger Lina Jelbring, Marknadschef på Copiax. Copiax med sina samarbetspartners och leverantörer besöker i år tre orter.

”Att vi kallar dem Syd, Väst och Norr har att göra med att vi försöker täcka in landet, men städer kan bytas, Copiaxdagarna består. Många är också beredda att resa en bit för att kunna delta”, säger Lina Jelbring.

Copiaxdagarna är mini-mässor och möten under trevliga förhållanden med inslag av produkter, nyheter, kunskap och nöje. Dagarna vänder sig till kunder inom säkerhet – säkerhetsinstallatörer, låssmeder, servicetekniker, projektledare med flera. I samband med Copiaxdagarna erbjuds även seminarier. I år startar dagarna tidigare än vanligt, redan vid frukost för att fler ska få chansen att komma – då branschen är ganska ”tidig” i snitt.

Dagarna är helt kostnadsfria för besökare. Det bjuds på utställning, lunch, fika och föreläsning.

Platser och datum för Copiaxdagarna 2024:

Copiaxdagarna Syd, 5 mars, Malmö

Copiaxdagarna Norr, 30 maj, Luleå

Copiaxdagarna Väst, 5 december, Göteborg

Läs mer och anmäl dig här

Copiaxdagarna2024 - Copiax