CoSafe (f.d. CoCrisis) bjuder in till webbinarium för administratörer och beslutsfattare

Välkommen till ett kostnadsfritt webbinarie vid tre möjliga tillfällen!

Obs! Vänligen vidarebefordra detta meddelande till alla som kan beröras, dvs administratörer och beslutsfattare. För utbildning av slutanvändare, vänligen se informationen längst ned.

Under 2h kommer vi att gå igenom:

1. Nya adminpanelen
Du kommer att lära dig att administrera grupper, användare och substrukturer. Vi kommer även att gå igenom hur man gör inställningar för larm och larmgrupper.

2. Nya smarta funktioner i CoSafe
- One to one chat
- Massutskick
- Loggnotering
- CoSafe Warning System
- Lägesrapport
- Cross Organisation Communication
- För att vara på säkra sidan så kommer vi ha en grundlig genomgång av både nya och gamla funktioner.

3. Hur bygger man upp sin organisation i CoSafe?
Vår expert, Lars Blomgren, kommer att dela med sig av sina erfarenheter:
- Hur strukturerar man sin organisation på bästa sätt i CoSafe?
- Vilka personer ska ingå i de olika grupperna?
- "Substruktur" är en riktigt smart lösning - varför ska jag använda substrukturer och vem administrerar dessa?
- Kan man göra en krisövning i systemet?

När:

4 juni kl 09:30-11:30
8 juni kl 09:30-11:30
16 juni kl: 09:30 - 11:30
17 juni kl: 13:00 - 15:00
25 juni kl: 09:30 - 11:30

(om ovanstående datum inte passar er organisation - RING OSS!)

Anmälan:

www.cosafe.se/webinar-admins

Frågor:

Alexis Nicou, alexis@cosafe.se, 070 795 61 61

PS! Kostnadsfria webbinarier till alla CoSafe-användare i organisationen

Till och med 15 augusti 2020 erbjuder vi alla kunder två kostnadsfria webbinarier per kund där målgruppen är alla CoSafe-användare i hela organisationen. Vi går då igen hur man använder organisationens valda funktioner och de inställningar man kan göra.

Webbinariet kan med fördel äga rum i kundens egna digitala mötesmiljö (Teams, Google etc.) Om sådan saknas kan CoSafe arrangera webbinariet i Google Meet (max 250 personer/möte). En inbjudan med länk skickas då ut, efter överenskommelse, av ansvarig CoSafe administratör hos respektive kund.

Kontakta kundansvarig för att boka in detta:
Lars Blomgren, lars@cosafe.se, 073 312 94 08
Patrik Runesson, patrik@cosafe.se, 070 511 18 16