Årets löneliga släpps inom kort!

Årets löneliga släpps inom kort!

Nu är det inte långt kvar! Vi förbereder just nu årets lönetopplistor med Sveriges 100 bäst betalande företag och kommunlistan med bäst betalande företag i varje kommun. Publicering sker i början av nästa vecka (v. 49).

Listorna presenterar företagen med högst snittlön och baseras på företagens egna bokslut som har lämnats in till Bolagsverket. Vi väntar fortfarande på de sista årsredovisningarna. Därefter är genomgången klar och publicering kommer ske under nästa vecka.

Har du frågor eller vill lägga till en mailadress till mottagarlistan?
Skicka ett mail till sandra.andersson@creditsafe.se.

Creditsafe är världens mest använda kreditupplysningsföretag. Vi levererar kvalitativ kredit- och affärsinformation och erbjuder kreditupplysningar i 200 länder. Vi hjälper er med säkrare affärsbeslut och minskade kreditförluster.