Test: Premiär för Conrads nya reklamfilmer på Kanal 5 och Kanal 9

I mitten av januari fick CR Film förfrågan från Conrad Elektronik och satte snabbt igång produktionen som spelades in på plats i Malmö. Huvudrollen spelas av Johnny Blomqvist. För regi svarar Korosh Mirhosseini, fotograf är Per Svensson, art director Niclas Schüler, producent Sebastian Brännström och projektledning/statistsamordnare Kaj Hagstedt. Ljud och musik kommer från Peter Klässman.

”Vi valde CR Film som leverantör för de hittade ett koncept som verkligen tilltalade oss, och skapade en reklamfilm som vi tror kommer att göra stort avtryck och stärka vårt varumärke ...”, säger Conrad Elektroniks Marknadschef i Skandinavien, Andreas Malberg.