Madelene Yesil ny applikations- och verksamhetskonsult på CRMK

Madelene Yesil ny applikations- och verksamhetskonsult på CRMK

Vi hälsar Madelene Yesil välkommen till CRM-Konsulterna (CRMK) som applikations- och verksamhetskonsult inom Microsoft Dynamics 365 och Power Platform. Med stor erfarenhet av Sales och Customer Service kommer Madelene att bli en viktig tillgång för både nya och befintliga kunder.

Madelene Yesil har lång erfarenhet som konsult inom Microsoft Dynamics 365 och Power Platform. Hon har arbetat med kunder inom många olika branscher och började sin karriär med inriktning mot affärsstödssystem (ERP) efter att hon avslutat sina studier vid Kungliga Tekniska Högskolan. Där tog hon en kandidatexamen inom just ERP Systems.

- Vi är väldigt glada att få välkomna Madelene till oss på CRMK. Hon har en gedigen erfarenhet och rutin som konsult samt en stor förståelse för hela Microsoft Dynamics plattformen, med både CRM och ERP. Det är verkligen en tillgång att förstå hela affärsprocesser som Madelene gör. Dessutom är hon vass på kravinsamling och van att fungera som bryggan mellan system och verksamhet, säger Kathrine Hogseth, vd för CRMK.

Det händer mycket i hela plattformen just nu och arbetssätt kommer succesivt att förändras för användarna i och med Copilot, Microsofts nya AI-assistent som finns inbyggd i applikationerna. Förutom nya möjligheter kommer det även innebära förändrade beteenden.

- Förändringsledning är en viktig del av vårt arbete som konsulter. Madelene har arbetat mycket med att vägleda och säkerställa kundernas behov i sälj- och kundservicemodulen i plattformen. Här ser vi en ökad efterfrågan från våra kunder att växa med plattformen, i takt med att den utvecklas alltmer. Madelene är både analyserande och rådgivande vilket är viktiga egenskaper för att hjälpa kunderna till framgång, säger Kathrine.

Det var den familjära stämningen och CRMKs kollektiva kompetens som gjorde att hon sökte sig till företaget. Här vill hon fortsätta bidra till kundernas utveckling på ett hållbart sätt.

- Jag vill hjälpa kunderna att uppnå både tydliga kortsiktiga mål och att sätta en mer långsiktig plan utifrån deras behov, att bygga roadmaps. Tillsammans med mina nya kollegor ser jag fram emot att får arbeta i starka team med våra kunder och att fördjupa min kunskap ytterligare inom plattformen, säger Madelene.

Det är inte bara på arbetstid som Madelene bygger - fritiden ägnas gärna åt LEGO. Ett annat intresse är pennor i alla dess former som används för att skriva både fint och snirkligt.

Välkommen till oss Madelene!

Madelene Yesil tillträdde rollen som applikations- och verksamhetskonsult den 1 december 2023.