CRM-Konsulterna är glada för utmärkelsen Årets Superföretag 2018

CRM-Konsulterna är Årets Superföretag 2018

För fjortonde året i rad har Bisnode och Veckans Affärer tagit fram listan över årets Superföretag. Totalt 728 företag kvalar in på listan och CRM-Konsulterna är ett av dem.

Ett antal högt ställda kriterier måste uppfyllas för att bli ett Superföretag. Det handlar om att öka både omsättning och vinst samtidigt som företaget måste visa på stabilitet och långsiktighet i affären. Kriterierna måste uppfyllas minst fyra år i rad för att komma med på den exklusiva listan.

-Wow! Jag är så oerhört glad och stolt att CRM-Konsulterna är med på denna lista. Att vi genom ihärdigt arbete, fokus på det vi vill uppnå lyckats uppfylla dessa kriterier tillsammans med våra kunder och kollegor flera år i rad och nu kan titulera oss Superföretag är glädjande och hedrande säger Kathrine Hogseth, VD CRM-Konsulterna.

Det är endast är en knapp promille av Sveriges företag som uppfyller kraven och kan titulera sig Superföretag 2018. Läs rapporten om Superföretagen 2018