Ett corona-anpassat jubel från CRM-Konsulterna.

CRM-Konsulterna utsett till Superföretag för tredje året i rad

CRM-Konsulterna är ett av 709 Superföretag 2020, en lista som sammanställts av data- och analysföretaget Bisnode för sextonde året i följd. Det är tuffa krav som gäller för att kvala in. Företagen måste både ha ökat sin omsättning och vinst samt kunna uppvisa stabilitet och långsiktighet under minst fyra år i rad. Listan är unik då den bygger på sammanställningar och analyser av samtliga svenska aktiebolag.

”Vi är otroligt glada och stolta över att återigen kommit med på listan över Superföretag. Vi växer organiskt och detta är ett tydligt bevis på att vi fortsätter leverera kvalitet och skapar verklig nytta för våra kunder”, säger Kathrine Hogseth, VD på CRM-Konsulterna.

I år firar CRM-konsulterna 10 år. Under de senaste sex åren har företaget växt från att vara ett tremannaföretag till att idag ha 24 anställda varav några av de mest namnkunniga i branschen, Microsoft Most Valuable Professionals (MVP). De hjälper kunder med strategier kring CRM och tillhandahåller resurskonsulter och lösningar inom Microsoft Dynamics 365 och Power Platform.

”Det här hade inte varit möjligt utan våra otroligt proffsiga och kompetenta medarbetare och våra fantastiska kunder och partners. Vi vet att goda relationer är grunden för alla lyckade affärer. Det här ger oss massor med energi och en vilja att fortsätta utvecklas i minst 10 år till,” avslutar Katrine.