CRM-konsulterna-Kathrine-Hogseth-ISO-9001

CRMK - certifierade enligt ISO 9001:2015

CRM-Konsulternas (CRMK) projektimplementeringsprocess är nu certifierad enligt ISO 9001:2015. En tydlig markör för bolagets ständigt pågående arbete med att stärka kundrelationer och förbättra kvaliteten.

ISO 9001:2015 standarden innehåller 58 krav som baseras på systematiskt arbetssätt inom sju principer; kundfokus, ledarskap, medarbetarnas engagemang, processinriktning, förbättring, faktabaserade beslut och relationshantering.

”Det här är en milstolpe för oss och något vi är mycket stolta över. Vi har under lång tid haft ett ständigt pågående kvalitetsarbete som alla medarbetare bidrar till i sitt dagliga arbete. Nu har vi bevis, genom vårt ledningssystem, att vi utvecklar oss och våra kunder och blir lite bättre varje dag. Certifieringen blir en garant för kvalitet för våra kunder”, säger Kathrine Hogseth, vd på CRM-Konsulterna.

Det finns en tydlig anledning till att företaget valt att certifiera just projektimplementeringsprocessen.

”Det här är ryggraden i vårt företag, vår kärna, där huvuddelen av vår verksamhet bedrivs. Givetvis får ett väl fungerande kvalitetsledningssystem positiva effekter på alla delar av verksamheten” säger Kathrine. Hon avslutar:

“Även i våra kunddialoger har vi kunnat lyfta fram vårt arbete med ISO 9001:2015 och visat vårt kvalitetsledningssystem. Det har skapat ett stort intresse för hur våra plattformar kan stötta upp deras kvalitetsarbete.”

CRM-Konsulterna vill genom långsiktigt partnerskap med sina kunder hjälpa organisationer att stärka sina kundrelationer och effektivisera sina processer. Allt för att skapa win-win.