Kathrine Hogseth, vd på CRM-Konsulterna

CRMK Sign möjliggör e-signering direkt i Dynamics 365

CRMK Sign – Powered by Verified, är en helt ny produkt från CRM-Konsulterna som möjliggör integrerad e-signering direkt i Microsoft Dynamics 365. En smidig och trygg lösning för digital signering och dokumenthantering.

Allt fler organisationer efterfrågar en sömlös hantering för e-signering, avtals- och dokumenthantering. CRMK Sign – Powered by Verified minskar personberoendet och manuella rutiner vilket spar tid och ger en smidigare process direkt in i företagets CRM-system. Det innebär en större säkerhet så väl för kunder som användare.

”Vi är stolta att kunna erbjuda denna produkt som fyller ett tomrum på marknaden för de företag som använder Microsoft Dynamics 365 och Verifieds tjänster. Den kommer att ge företag större kontroll över sina avtalsprocesser och möjlighet att automatisera rutinmässiga manuella arbetsflöden", säger Kathrine Hogseth, vd på CRM-Konsulterna.

Hon fortsätter:

”Vi är ett konsultföretag som bland annat utvecklar produkter som underlättar människors vardag och som bygger goda kundrelationer. Tillsammans med Verified har vi tagit fram CRMK Sign för att vi verkligen ser nyttan som den tillför med att kunna erbjuda en helt integrerad lösning.”

CRMK Sign är en produkt byggd på Verified Connector, en connector certifierad av Microsoft. Det innebär en lösning som är helt integrerad i Dynamics 365 och Dataverse-baserade applikationer. Den kräver endast en initial installation och kan sedan användas tillsammans med ett konto hos Verified. CRMK Sign är en licensprodukt.

Innehåll CRMK Sign

CRMK Sign innehåller stöd för att hantera signeringsprocesser genom de digitala signeringstjänsterna som tillhandahålls av Verified:

• Signering – Starta en signeringsprocess och skicka dokument för signering.
  • Dokumentlagring – Hantera dokument i SharePoint eller Dataverse.
  • Statushantering – Ta emot statusuppdateringar om dokument som har skickats för signering samt status på vilken/vilka mottagare som har signerat.
  • Påminnelser – Skicka påminnelse om dokument inte har signerats.
  • Säkerhet – Säkerhetshantering med två Dataverse-säkerhetsroller, CRMK Sign Admin och CRMK Sign User, som hanterar vilka användare som kan komma åt vilka CRMK Sign-tabeller.

Om Verified

Verified är en ledande SaaS-leverantör inom digital signering och autentisering i Norden med en komplett produktportfölj för automatiserade arbetsflöden och drygt 2 300 kunder, däribland ledande affärsbanker och revisionsbyråer.