Camilla Svensson, applikationskonsult och projektledare på CRM-Konsulterna

CRMK växlar upp ytterligare kring kundrelationer

CRM-Konsulterna (CRMK) välkomnar Camilla Svensson som applikationskonsult och projektledare, med fokus på kundrelationer och utbildning. En nyckelroll i våra kunders fortsatta tillväxt.

Med fokus på försäljning- och ärendehanteringssystem har Camilla Svensson byggt upp en stor förståelse för kundernas utmaningar och organisationers krav att leverera verksamhetsnytta. Camilla har över 20 års erfarenhet av att implementera lösningar och att tillsammans med kunder arbeta systematiskt och pedagogiskt för att få med alla i verksamheten på resan. Att utbilda användarna för att få till den förändringen är en del av arbetet som ligger Camilla extra varmt om hjärtat.

”Camilla är en senior konsult med lång och gedigen kunskap kring implementering av CRM-system i många olika branscher. Hon har koll på processerna och är väl införstådd i den förändringsresa som är nödvändig för att en organisation ska få ut det bästa resultatet av sin investering. Med ett pedagogiskt sätt får hon kunderna att utvecklas och ta nästa kliv”, säger Denise Norenius, COO och teamchef på CRM-Konsulterna.

Med en nyfikenhet på Dynamics 365 och Power Platform sökte Camilla sig till CRM-Konsulterna för den djupa kunskap om plattformen som finns i bolaget.

”Jag ser fram emot att få fördjupa min kunskap och att arbeta med nya och befintliga kunder i syfte att förbättra deras sätt att arbeta inom försäljning och ärendehantering. Mitt jobb innebär att lyssna och förstå kundens behov och omsätta det till en lösning, så kunden får ut bästa möjliga affärsnytta. Det vill jag göra tillsammans med den djupa kompetens som finns hos CRM-Konsulterna”, säger Camilla.

CRM-Konsulterna ser fortsatt ett stort intresse från kunderna att stärka arbetet med kundrelationer och utveckla de interna arbetsprocesserna med fungerande systemstöd.

”Det är glädjande för oss att få välkomna Camilla som applikationskonsult och projektledare. Vi vill bygga partnerskap med våra kunder och här kommer Camilla spela en viktig roll med att hjälpa våra kunder att ta till sig systemet och använda det på bästa sätt”, avslutar Denise.

Camilla Svensson tillträdde rollen som applikationskonsult/projektledare den 3 oktober 2022.