Ebba Linnea Nilsson, Applikationskonsult Microsoft Dynamics 365 och Power Platform

Kundrelationer centralt för CRMK vid nyrekrytering

CRM-Konsulterna fortsätter att rekrytera kompetens med fokus på att bygga goda kundrelationer och välkomnar Ebba Linnea Nilsson som Applikationskonsult för Microsoft Dynamics 365 och Power Platform.

Med ett starkt intresse för plattformens möjligheter och en vilja att bygga långsiktiga kundrelationer kommer Ebba Linnea in som konsult med mycket energi och förmåga att sätta sig in i kundernas vardag. Hon vågar utmana invanda arbetssätt och ställa relevanta frågor för att hitta rätt lösning. Ebba Linnea är väl insatt i applikationen både ur ett tekniskt och verksamhetsperspektiv.

”Ebba Linneas kompetens och driv är viktiga pusselbitar för oss i vårt fortsatta arbete med att stärka våra kundrelationer ytterligare. Förutom hennes kompetens på plattformen, både som utvecklare och applikationskonsult, är hennes förmåga att skapa samarbeten som bygger på förtroende en avgörande del och som stämmer väl överens med det vi alltid vill förmedla; Kompetens och Ärlighet,” säger Kathrine Hogseth, VD för CRM-Konsulterna

Med tidigare erfarenhet som egenföretagare och av att bygga relationer är det främst utmaningarna med plattformen och det kollegiala nätverket som fört Ebba Linnea till CRM-Konsulterna:

”Nyfikenhet driver mig framåt och viljan att ständigt lära mig mer om plattformen. Därför sökte jag mig till CRM-Konsulterna som har otroligt mycket samlad kunskap om Microsoft Dynamics 365 och Power Platform. Jag ser fram emot att utvecklas i min roll och att tillsamman med mina kollegor fortsätta bygga relationer och leverera lösningar som gör skillnad för användarna,” säger Ebba Linnea.

CRM-Konsulterna söker ständigt nya medarbetare som vill utvecklas och utmana sig själva för att hjälpa kunder med digital verksamhetsutveckling.

”Vi är jätteglada att välkomna Ebba Linnea till oss. Hennes engagemang och drivkraft speglar den vilja som vi alla på CRM-Konsulterna har. Genom att vi ständigt lär oss mer och utvecklar oss hjälper vi samtidigt våra kunder att bli lite bättre varje dag och det är win-win för alla,” avslutar Kathrine.

Ebba Linnea Nilsson tillträdde rollen som Applikationskonsult Microsoft Dynamics 365 och Power Platform den 9 april 2021.