Power House åbner op i historisk ejendom ved Vester Farimagsgade 29 i København

Croisette bag vellykket udlejning i historisk ejendom ved Vester Farimagsgade

Det er en ren glæde at kunne meddele, at Vester Farimagsgade 29, st. (1.858 m²) nu er udlejet til et nyt Power House som åbner i København i oktober 2024. Ejendommen stod færdig i 1935 for Dansk Ingeniørforening og har i mange år været lejet ud til fitness. Udlejer ville rigtig gerne beholde fitness koncepter i ejendommen, det har vi i Croisette Danmark hjulpet dem med.

Power House har opnået rigtig stor succes i Aarhus og Odense, og nu kommer de for at ekspandere til København. Med kvalitetsudstyr fra Hammer Strength, attraktive åbningstider og luksuriøse omgivelser til en fordelagtig pris er vi sikker på, at de vil tage det Københavnske marked med storm. Her får vi nyt liv til lejemålet i lang tid fremover, og vi glæder os over det.

Vi i Croisette er stolte over vores leasing-ansvarlige Henriette Einevoll Husby, som har taget sagen hele vejen med hjem, fra at lægge mærke til den på gaden, med hjemmelavede skilte, til udlejning. Henriette overtog sagen og vi fik markedsført den rigtig og traf de perfekte langsigtede lejere på under 2 måneder.

"Jeg er stolt over hvor hurtigt det gik, fra vi først markedsførte ejendommen, til den helt rigtige lejer kom på plads. Det har været en sjov case at arbejde med, og jeg glæder mig til at se det nye Power House flytte ind" siger Henriette Einevoll Husby, Erhvervsmægler Croisette Danmark.

“Efter knap et år, er vi glade for endelig at have fundet det helt rigtige lejemål for Power House i København, og vi glæder os enormt meget til at slå dørene op til et splinternyt højkvalitets fitnesscenter i det buldrende hjerte af København. Lejemålet er perfekt for vores koncept, som har behov for store rum til forskellige typer selvtræning samt en smuk holdsal til LAVA studio, hvorigennem vi tilbyder reformertræning. En god proces med en dygtig tovholder i Henriette fra Croisette, muliggjorde en fornuftig tidsramme for åbning af Power House København i efteråret 2024” siger Jonas & Lærke fra Power House København

”Det har været et effektivt og dejligt samarbejde med Henriette og Croisette. De var gode til at holde processen godt i gang og har været behagelige at samarbejde med. Der har været rift om lejemålet i den smukke historiske ejendom, og det betyder meget for os, at den helt rigtige lejer kommer ind. Det er vi sikker på at vi har fået med god hjælp fra Henriette og Croisette" siger Niels Pedersen, Direktør i Miljø-Bo A/S

Vi vil rigtig gerne takke alle parter involveret og for en effektiv proces.