Johan Dahlgren, fastighetsmäklare på Croisette, förmedlade flest bostäder i Sverige under mars månad

Croisettes stjärnmäklare Johan Dahlgren förmedlade flest bostäder i Sverige under mars månad

Under mars månad 2024 har Johan Dahlgren, en av Croisettes mest framgångsrika fastighetsmäklare, tagit ännu ett steg mot toppen genom att sälja flest bostäder i hela Sverige.

Johan Dahlgren har under flera år varit en av Skånes bäst säljande fastighetsmäklare. Trots de utmaningar som den tuffa marknaden har inneburit de senaste åren, har han lyckats blomstra och fortsätta att prestera. I mars månad sålde han inte bara flest bostäder i Sverige, utan slog också sitt eget personliga rekord och nådde "all time high".

"Att sälja flest bostäder i hela Sverige är en ära. Jag är djupt tacksam för det förtroende mina kunder har visat mig och ser fram emot att fortsätta leverera exceptionella resultat för dem. Jag vill också rikta ett stort tack till mitt fantastiska team, vars insatser och stöd har varit avgörande för mina framgångar", säger Johan Dahlgren, Fastighetsmäklare Croisette.

"Johan har visat enastående yrkesskicklighet och hängivenhet till sitt arbete. Hans prestationer under mars månad är en välförtjänt belöning för hans engagemang och expertis", tillägger Markus Åkerblom, Managing Director Residential Croisette.

Statistiken över antal sålda bostäder kommer från Hemnet.

Emma Ramberg

Sales Director Residential Croisette 0731-44 43 45 Emma Ramberg