Seminarier om röstgränssnitt i Stockholm, Göteborg och Oslo

Varmt välkomna till Curamandos frukostseminarier om röstgränssnitt! Enligt John Ekman, grundare av Conversionista, är röstgränssnitt den tredje digitala revolutionen. Mycket tyder på att vi snart kommer prata med det mesta runt omkring oss, och att det kommer gå fortare och bli mer omfattande är vad vi kan ana idag.

Under dessa frukostseminarier i Stockholm, Oslo och Göteborg kommer fokus att placeras på vad du och ditt företag bör göra nu för att hålla er uppdaterade i det nya landskapet.

"Om du svurit över Siri kanske du har svårt att förstå hur röstgränssnitt skulle kunna vara 'the next big thing'. Då har du hamnat i en vanlig mänsklig tankevurpa. Begränsningarna i dagens teknologi hindrar oss från att förstå hur det skulle kunna bli när det funkar på riktigt. Amazon, Google och gänget har satt tiotusentals utvecklare på att knäcka den här nöten. Och när de gör det - för de kommer de att göra - då gäller det att vara beredd, säger John Ekman.

Anmäl ditt intresse nu för att maximera dina chanser att få en plats!

- Stockholm 31 Januari: Anmäl dig här

- Oslo 13 Februari: Anmäl dig här