Fleur de Santé introducerar ny serie med bio-peptidteknologi

Denna månad introducerar Fleur de Santé en ny Clarity serie med bio-peptidteknologi. En formula som är åldersmotverkande, som dämpar fina linjer och ger en klarare hy.

I månadens nyhetspaket har Clarity Dag- och Nattkrämen + ögonkonturkrämen valts ut. Dessutom ingår Clarity Fresh Skin Mask and Cleanser utan extra kostnad (värde 140,-) med paketet och en elegant Clarity Collection väska (värde 200,-) i vit satin med rosenmönster.
Läs mer om nyhetspaketet

Fleur de Santé firar Alla Hjärtans Dag med förmånliga erbjudanden
Fleur de Santé har tagit fram ett erbjudande för Alla Hjärtans Dag. Parfymen Be Mine har en romantiska doft för ett förmånligt nyhetspris NU 229,- (ord.pris 290,-).
Be Mine är en frisk och uppiggande doft med frukt- och blomstertoner öppnar den sig med en toppnot av rosor. Ett romantiskt ackord leder vidare till ett hjärta av blomstertoner som viol och jasmin. Basnoten kombinerar med mysk och vanilj.

29 år av expertkunnande - upptäck skandinavisk, naturlig skönhetsvård!

Fleur de Santé som betyder hälsans blomma, har ett exklusivt och brett sortiment av naturliga skönhetsprodukter. Alla produkter är tillverkade av naturliga ingredienser från välgörande växter och örter och är utvecklade och framtagna av skandinavisk expertis. Att vårda sin skönhet är en ynnest, en känsla av välbehag och även ett sätt att hämta nya krafter.
Våra skönhetsprodukter samspelar med naturen för att skapa ren och hälsosam skönhet.
Respekt för djur, natur och miljö är med andra ord självklart för oss både när det gäller ingrediensurval, produktframställning och förpackningar. Vi testar inte våra produkter på djur och produkterna innehåller bara vegetabiliska ingredienser. Att leva i balans med naturen är att leva i balans med sig själv.

Allt för ditt totala välbefinnande!
I Fleur de Santés breda sortiment hittar du allt du behöver för ditt totala välbefinnande. Välgörande hudkrämer för alla hudtyper, uppfriskande ansiktsmasker, stärkande serum, löddrande duschkrämer, volymgivande schampon, läcker makeup, exklusiva accessoarer och nu senast - nyhet 2008 - 100% naturliga kosttillskott för din inre skönhet. Varje månad kan du se fram emot nya, spännande nyheter, och som lojal kund kan du förvänta dig attraktiva specialerbjudanden.
Fleur de Santé kompromissar inte med kvaliteten. Tillverkningen är övervakad och kontrollerad enligt riktlinjerna för god tillverkningssed för kosmetiska produkter (Good Manufacturing Practicies - GMP). Du hittar även en fullständig innehållsdeklaration på produkterna, och genom vår kunniga kundservice kan du få tips och råd när du behöver det. Glöm inte heller att vi har en nöjdhetsgaranti: 100% nöjd eller pengarna tillbaka! Fleur de Santé har allt för ditt totala välbefinnande.

• Naturliga, skandinaviska skönhetprodukter med naturen som kraft och energikälla
  • Ingrediensurval och framställning med respekt för djur, natur och miljö
  • Modern forskningsteknologi och noggranna kvalitetskontroller
  • Utförlig expertinformation, matchad med tips och råd