Cykel-ID går in som sponsor till Sportpalatset Örebro Budoklubb

Vi på Cykel-ID brinner för våra lokala idrottsklubbar och tycker det är viktigt att stötta föreningslivet så att barn och ungdomsverksamheten kan utvecklas och bli ännu bättre. Med vår sponsring vill vi bidra till att ge barn och ungdomar möjligheten att kunna utöva idrott i olika former på lika villkor och till idrottens glädje, gemenskap och inkludering.

Vi är väl medvetna om att stora delar av idrottsrörelsen bygger på ideella krafter, på personer (hjältar) som ställer upp på sin fritid för att ge barn och ungdomar möjlighet att utöva olika idrotter. Vi vet också att resurserna i dessa verksamheter kan vara begränsade. Med vår sponsring vill vi bidra till bättre förutsättningar för dessa verksamheter och samtidigt visa vårt stöd och tacksamhet till alla eldsjälar som sliter för att få dessa verksamheter att fungera.

Vi på Cykel-ID tar vårt sociala ansvar på allvar och sponsrar gärna lokala idrottsföreningar som går i linje med våra värderingar. Vårt senaste samarbete är med Sportpalatset Örebro Budoklubb där vi stöttar deras barn och ungdomsverksamhet inom Ju-jutsu kai, Judo och Jissen Kobudo.

#CykelID #sponsoring #Örebro

• cykel-id