Däckpartner fortsätter att stärka sin marknadsposition i Sverige

Däckpartner är nu uppe i 170 anslutna verkstäder

Däckverkstadskedjan Däckpartner fortsätter att stärka sin marknadsposition i Sverige med anslutna verkstäder från norr till söder. Oskar Buhre, vd på Däckpartner Sverige berättar att det finns ett fortsatt stort intresse att ansluta sig och Däckpartner koncept tilltalar verkstäderna.

”Vi är mycket glada och stolta över att fler verkstäder valt Däckpartner! 170 verkstäder är en milstolpe och vi kommer fortsatt fokusera på lokal lönsamhet och att bibehålla det lokala entreprenörskapet, något vi ser i alla våra verkstäder som tillhör Däckpartner idag”, säger Oskar Buhre, vd på Däckpartner Sverige.

Inför vintersäsongen har Däckpartner Sverige växt ytterligare och är nu uppe i 170 verkstäder över hela Sverige.

De nya verkstäderna som har anslutit är:
Viktors däck Skänninge
Däckhuset Sundsvall
Helsinge däckcenter
Bengts däckservice Hedesunda
Bil och Motor Husum

Vi är en av nordens största aktörer inom däckbranschen, en oberoende kedja och 100% medlemsägd av sina verkstäder i Sverige.
Sedan 2002 har kedjan vuxit från 10 st. verkstäder till i skrivande stund 170. Från Ystad i söder till Kalix i norr.