Däckpartner växer med fler verkstäder

Däckpartner växer med fler verkstäder

Däckpartner har under vintern haft ett tillskott av flera nya verkstäder som har anslutit till kedjan. Det innebär att nu är hela 168 verkstäder är medlemmar i företaget.

Vår tillväxt både på befintliga och nya verkstäder följs enligt vår lagda plan, både under 2021 men även i inledningen av detta år. Det är också positivt är att vi just nu har dialog med ytterligare verkstäder som visat intresse att ansluta sig till Däckpartner. Det visar att vår inslagna väg och arbetssätt tilltalar många verkstäder i Sverige säger Oskar Buhre, vd på Däckpartner Sverige.

Under vintern 2021/2022 har nedan verkstäder blivit medlemmar i Däckpartner:

Vulko i Lund
Guson Däck Ekerö
Däckhuset i Kalmar
Robbans Däck i Ronneby

Oskar Buhre hälsar verkstäderna välkomna till Däckpartner.

– Vi är mycket glada att fått in så många fina verkstäder och att de har valt att ansluta till vår kedja. Nu siktar vi på att fortsätta vår resa och växa ytterligare, avslutar Oskar.

Kategorier

Vi är en av nordens största aktörer inom däckbranschen, en oberoende kedja och 100% medlemsägd av sina verkstäder i Sverige.
Sedan 2002 har kedjan vuxit från 10 st. verkstäder till i skrivande stund 168. Från Ystad i söder till Kalix i norr.

Jon Persson

Presskontakt Marknadschef Marknad, kommunikation 0722266695

Däckpartner

Vi är en av nordens största aktörer inom däckbranschen, en oberoende kedja och 100% medlemsägd utav sina verkstäder i Sverige.
Sedan 2002 har kedjan vuxit från 10 st. verkstäder till i skivande stund 168. Från Ystad i söder till Kalix i norr.

Däckpartner Sverige AB
Gårdsvägen 2